یلداتون مبارک...































♥دُنیـآے فـآنتـِزے ِ جـُوجـُو وَ پیسـے♥

عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی یا غذا نیست که بهش ناخنک بزنی یا رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه باید جلوش زانو بزنی

سلام دوستان خوب هستین یلداتون هم مبارک درسته دیر شد ولی دیگه دیشب سرمون شلوغ بود

دیشب زنگیدم ب عشقولیم و بهش یلدارو تبریک گفتم ب مادر شوشی هم اس دادم و جوابشم داد کلی خوشحال شدم

دیشب کلی دلم برا عشخم تنگولیده بود و میخواستم پیشم باشه و برا همین برنامه ای هم ترتیب نداده بودم که دخترعمم اینا زنگیدن

و قرار شد بریم اونجا همه جمع شدیم اونجا درسته خیلی خوش گذشت ولی دوست داشتم یاسرم پیشم باشه هی گوشی رو

ور میداشتم اس بدم ولی چون گوشیش خراب بود و نمیتونست اس بخونه دیشب خوش گذشت ولی اگه عشقولیم هم پیشم بود

خیلی بیشتر خوش میگذشت این هندونه تزیین شده رو هم طرف شوهر دختر عمم براش اورده بودن جالب بود گفتم عکسشو بزارم

m (3)

شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان اس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
saeedeh&yaserیک شنبه 1 دی 1392برچسب:, 15:56


?قالب ـهاے ??ـانومـ ?ـوچولو?